strategii

Strategie PPC pentru un Business Online la Inceput de Drum

SNSPA ManagementSaptamana trecuta am sustinut o prezentare la SNSPA, Facultatea de Management, organizata de BizMasters in care am fost rugat sa vorbesc despre o strategie integrata de PPC pentru un business online la inceput de drum.

Am construit o strategie cu un buget restrans, de doar 500 de EURO care poate aduce foarte multe rezultate pentru studiul de caz pe care mi l-am ales; un magazin online cu bijuterii hand made. Strategia este flexibila si se poate aplica pe mai multe domenii de activitate.

Important este sa faci diferenta inca de la inceput intre cele doua tipuri de publicuri pe care le targetezi: returning visitors si new visitors. Pentru fiecare din acese 2 publicuri trebuie sa construiesti campanii separate.

Dar te las sa descoperi toate detaliile in prezentarea de mai jos.

 



Feedback, please!

Dragos

Performance Manager @Kubis Interactive / 5 ani de experiență în marketing online și pay per click marketing. Am investit bugete de peste 1 milion de euro în campanii PPC, pentru aproximativ 150 de clienți din peste 100 de domenii diferite de activitate

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>