resurse

Un nou tip de anunț – Lead Generation Ads in Facebook Ads

Facebook se schimbă de la săptămână la săptămână dar mai rar adaugă lucruri complet noi. Totuși, Q4 începe cu 3 lucruri ‘noi’. Una singură complet nouă și alte 2 pe care le așteptam: reach & frequency ads direct în Power Editor și Instagram Ads (la finalul articolului ai o listă cu linkuri către mai multe modificări ce au avut loc pe Facebook).

Totuși, o singură noutate cu adevărat importantă: este vorba de Lead Generation campaigns. Poți acum să primești feedback și în același timp să îți extinzi baza de date cu ajutorul acestor întrebări. Atenție, sunt disponibile doar pe mobile.

Hai să vedem cum se întâmplă totul.

1. Construiești o campanie nouă cu obiectivul ‘Lead Generation’

Screen Shot 2015-10-01 at 09.50.06

 

2. Constuiești și un Ad Set și un anunț. Mai apoi segmentezi Ad Set-ul și ajungi la editarea anunțului. Aici ai o imagine clasică de 1200×628 și o descriere, titlu + body. Suficient cât să spui tot ce vrei pentru a convinge user-ul să completeze chestionarul tău.

Screen Shot 2015-10-01 at 10.05.10

3. Alegi butonul. Pentru acest tip de anunț au apărut și butoane noi:

Screen Shot 2015-10-01 at 10.05.05

4. Adaugi formularul. Ce este diferit la acest tip de ad-uri este formularul cu întrebări. Poți adăuga mai multe întrebări la care audiența ta să răspundă. Limba română nu este printre limbile standard și va trebui să construiești întrebări custom.

Screen Shot 2015-10-01 at 10.06.07

 

5. Alegi informațiile pe care să le obții de la userii care completează chestionarul. Standard sunt selectate ‘Numele’ și ‘Adresa de mail’. Îți poți dezvolta baza de date pe orizontală foarte mult dar probabil vei avea o rată de completare redusă.

Screen Shot 2015-10-01 at 10.06.16

6. Preview form

Screen Shot 2015-10-01 at 10.09.20

7. Upload changes în Power Editor and hope the best :)

Revin cu update la articol când voi avea și primele rezultate ale form-ului. La voi a apărut această opțiune?

Alte modificări notabile ce țin de Facebook Ads găsești aici:

Lead Ads – Short Overview

4 new updates on Facebook Ads

Facebook profile video update via Ovidiu Balcacian

Instagram ads via Robert Katai 

Feedback, please!

Dragos

Performance Manager @Kubis Interactive / 5 ani de experiență în marketing online și pay per click marketing. Am investit bugete de peste 1 milion de euro în campanii PPC, pentru aproximativ 150 de clienți din peste 100 de domenii diferite de activitate

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>