Pe 21 – 22 octombrie la Cluj are loc unul din cele mai importante evenimente de e-commerce: Tecomm. În cele două zile de eveniment vor veni peste 150 de speakeri internaționali și din România. Printre ei mă număr și eu cu un workshop despre pay per click marketing în care voi vorbi despre puterea utilizatorilor în campaniile de performance marketing.
Dacă ai un ecommerce sau te gândești să întri în această piață atunci te aștept la Cluj. Nu se va vorbi doar despre performance media. Vor fi workshop-uri și prezentări despre tot ce presupune un business de e-commerce. De la email marketing cu Eugen Potlog, social media cu Andrei Cismaru, performance cu subsemnatul, Atilla Birto și Anabela Luca, afiliere cu Claudiu Fărcaș, web analytics cu Gabi Nistoran sau sau video marketing cu Călin Biriș. E un eveniment 360, cu prezentări în prima zi dar mai ales workshop-uri a doua zi despre toate lucrurile ce țin de ecommerce. Va fi un eveniment cu multe insight-uri, cu mult know how din partea speakerilor și multe lucruri pe care le poți aplica de a doua zi.
În ceea ce privește workshop-ul meu din ziua 2 el va fi axat în principal pe lucrurile pe care le poți face plecând de la utilizatorii care îți vizitează site-ul. La fel ca și tema acestei ediții de Tecomm ‘Power to the customers’ workshop-ul va fi despre useri: categorisirea lor, diferențele dintre diferite tipuri de utilizatori, cum comunicăm cu fiecare din ei și mai ales cum putem obține maximul din comunicarea cu ei. Așadar va fi o discuție centrată pe useri, pentru ownerii de magazine online. Și pentru a avea un workshop cât mai util pentru voi aș avea nevoie de ajutorul tău cu un răspuns printr-un comentariu la acest articol: care este cel mai important public pentru un magazin online? Cel mai bun răspuns va primi din partea mea un bilet pentru cele 2 zile de eveniment.
Așadar, dacă vrei să câștigi un bilet la Tecomm Cluj aștept răspunsul tău până vineri.
În plus, pe lângă biletul pe care îl pot oferi gratuit mai am ceva pentru tine: un cod de reducere. Folosește codul TeCDragos25 și ai 25% reducere la prețul întreg al biletului.
Ne vedem la Tecomm Cluj!
Audiențele, în general, sun importante pentru un magazin online, pentru că de acolo se cerne publicul, oamenii care identifică brandul în piață, îl memorează într-un fel sau altul și îl iau în considerare atunci când au de făcut o alegere. Cred că cel mai important public pentru un magazin online este cel care într-un fel sau altul a înteracționat cu brandul, a avut un anumit tip de experiență legată de acesta. Fie că e vorba de o comandă plasată, de un ad care i-a atras atenția utilizatorului în mod special sau de o abonare la newsletter – fiecare din aceste triggere reprezintă un potențial de dezvoltare pentru magazinul online pe mai multe planuri:
– liste de email folosite în campanii de retargetare
– statistici pentru identificarea profilurilor de cumpărători, din care rezultă strategiile de comunicare bazate pe mesaj personalizat și livrarea de experiențe și povești care să determine conversia sau să fidelizeze
– word of mouth – recomandări și feedback pozitiv din partea celor care au interacționat cu măcar o dată cu măcar un produs comercializat de magazin
– followers cu potențial de conversie
– lifetime value customers
Un răspuns mai mult decât complet. Felicitări pentru argumentație, ai câștigat biletul pentru TeComm Cluj!