Posted on Leave a comment

De ce sa vii la Romanian Youth Focus 2012?

SmarkCel mai targetat public dar si cel mai greu de gasit cu mesaje concrete: tineri, urban, studii superioare/in curs de finalizare. Cum dai de tineri? Unde ii gasesti? Ce fac in timpul liber? La ce mesaje raspund ei? Cum gandesc? Dar mai important… ce consuma?

Acestea sunt intrebarile tuturor marketerilor care promoveaza produse pentru tineri. Luna aceasta, mai exact pe 13 si 14 decembrie va avea loc conferinta Romanian Youth Focus 2012 organizata de Smark unde vei primi destul de multe raspunsuri cu privire la acest public rasfatat.

Daca vrei sa afli mai multe despre cum poti marketa tinerii atunci aici trebuie sa fii saptamana viitoare. Pentru o viziune integrata asupra acestui segment de public la conferinta o sa ai de toate: de la  creativi si strategi din agentii (Cohn&Jansen JWT, MRM Worldwide Romania, Unlock Market Research, BORTUN OLTEANU), la clienti care au ca public principal tinerii (Pegas, Puma Balkans) dar si proiecte care vizeaza publicul tanar (Student din Provincie, Fredo & Pid’jin, Cutarica).

Daca esti pregatit sa renunti la prejudecatile privind tinerii (cumpara doar vouchere de pe siteuri de reducere, beau bere la pet, merg in Vama cu nasul si stau la cort sau merg doar la evenimentele la care castiga invitatii pe Facebook) si vrei cu adevarat sa afli cine sunt, cati sunt, unde stau si cum gandesc atunci trebuie sa vii la aceasta conferinta. Mai ales ca primii trei care vor sa vina au o reducere de 15% din pretul biletului daca trimit pe adresa events[at]smark[.]ro codul RYF876.

Ne vedem joooi!

Eu sunt 

Performance Manager @Kubis Interactive / 5 ani de experiență în marketing online și pay per click marketing.
Am investit bugete de peste 1 milion de euro în campanii PPC, pentru aproximativ 150 de clienți din peste 100 de domenii diferite de activitate

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *