Posted on Leave a comment

Ghid pentru creative in Facebook Ads

Facebook AdsIn ultimul timp au tot existat (si sunt sigur ca vor mai fi) schimbari in Facebook Ads. Am avut anumite dimensiuni pentru bannere, au aparut slot-uri noi, au aparut posiblitati noi de advertisment cu dimensiuni noi pentru Facebook.

Aici gasiti ghidul oficial oferit de catre Facebook privind realizarea creativelor.

La link-ul de mai sus gasiti informatii pentru fiecare tip de creativ in parte (clicks to website, page post engagement, page likes, etc):- dimensiunea recomandata pentru fiecare tip de anunt in parte

– cum trebuie sa arate imaginea (singura limitare pe care o impun este cea de a nu depasi 20% text)

– cate caractere trebuie sa aiba titlul si descrierea

– ce butoane de call to action ai optiunea sa folosesti

 

Poate cea mai importanta informatie pe care o poti gasi aici este cu privire la defalcarea specificatiilor si guideline-urilor pentru fiecare tip de device in parte. Spre exemplu, pentru tipul de anunt clicks to website ai urmatoarele specificatii:

Screen Shot 2014-10-17 at 14.31.18

 

Tot aici mai gasiti cateva informatii utile pentru a stii ce, cat si cum va puteti promova in Facebook la nivel de spatiu media disponibil. Aveti toate locurile unde anuntul vostru se poate afisa si care este modalitatea de a achizitiona spatiul respectiv (inclusiv logout page).

Salveaza la bookmarks link-ul. Eu asa am facut 🙂

Eu sunt 

Performance Manager @Kubis Interactive / 5 ani de experiență în marketing online și pay per click marketing.
Am investit bugete de peste 1 milion de euro în campanii PPC, pentru aproximativ 150 de clienți din peste 100 de domenii diferite de activitate

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *