In ultimul timp au tot existat (si sunt sigur ca vor mai fi) schimbari in Facebook Ads. Am avut anumite dimensiuni pentru bannere, au aparut slot-uri noi, au aparut posiblitati noi de advertisment cu dimensiuni noi pentru Facebook.
Aici gasiti ghidul oficial oferit de catre Facebook privind realizarea creativelor.
La link-ul de mai sus gasiti informatii pentru fiecare tip de creativ in parte (clicks to website, page post engagement, page likes, etc):- dimensiunea recomandata pentru fiecare tip de anunt in parte
– cum trebuie sa arate imaginea (singura limitare pe care o impun este cea de a nu depasi 20% text)
– cate caractere trebuie sa aiba titlul si descrierea
– ce butoane de call to action ai optiunea sa folosesti
Poate cea mai importanta informatie pe care o poti gasi aici este cu privire la defalcarea specificatiilor si guideline-urilor pentru fiecare tip de device in parte. Spre exemplu, pentru tipul de anunt clicks to website ai urmatoarele specificatii:
Tot aici mai gasiti cateva informatii utile pentru a stii ce, cat si cum va puteti promova in Facebook la nivel de spatiu media disponibil. Aveti toate locurile unde anuntul vostru se poate afisa si care este modalitatea de a achizitiona spatiul respectiv (inclusiv logout page).
Salveaza la bookmarks link-ul. Eu asa am facut 🙂