Posted on 2 Comments

5 lucruri noi pe care mi le doream de la AdWords Editor

adwords editorA venit un nou update la AdWords Editor. De data aceasta ceva mai mare, profund, de fond s-ar zice. S-a schimbat cu totul interfata, multe lucruri noi, multe modificari de substanta si de cum se intampla lucrurile acum. Toate informatiile despre update le gasiti aici.

Totusi, la download-ul noului AdWords Editor ma asteptam la cateva lucruri noi, pe care mi le doream de foarte mult timp, dar care nu s-au intamplat.

1. Shared library – liste de remarketing

Da, acum ai shared library in AdWords editor, dar doar pentru sitelinks si bid strategies.

2. Bulk locations

Si aici ar fi fost de asteptat sa adauge aceasta functie. Economisesti foarte mult timp daca poti urca bulk o lista de judete sa zicem. Dar se pare ca mai avem de asteptat pentru aceasta functie.

3. + broad modifier match

Pe langa broad, phrase si exact match as fi asteptat si aceasta optiune pentru lista de cuvinte cheie. Din pacate mai avem de asteptat si in acest caz.

4. Campaign negative keywords & placements

Desi poti adauga foarte repede o lista de negative (placements / keywords) pe fiecare campanie ar fi fost bine sa includa in shared library si aceste doua optiuni, pentru o mai buna privire de ansamblu asupra intregului cont.

5. Video Campaigns

Da, este ceva cu adevarat ceva hard core, ar fi trebui integrata o noua platforma de advertising (pentru ca oricum video campaigns sunt seaprate) dar ar fi fost extraordinar sa includa optiunea de video campaign settings in cadrul AdWords Editor. Sa poti construi si edita foarte usor campaniile video din AdWords Editor ar fi dus la o crestere a investiilor in acest canal de promovare.

Speranta moare ultima si sper ca macar una din aceste 5 lucruri sa fie inclusa in viitorul update pentru AdWords Editor. Pana atunci, sa ne multumim cu ce avem 🙂

Eu sunt 

Performance Manager @Kubis Interactive / 5 ani de experiență în marketing online și pay per click marketing.
Am investit bugete de peste 1 milion de euro în campanii PPC, pentru aproximativ 150 de clienți din peste 100 de domenii diferite de activitate

2 thoughts on “5 lucruri noi pe care mi le doream de la AdWords Editor

  1. cine stie, poate le vor implementa

    oricand exista optiunea de a le trimite un mesaj echipei dezvoltatoare

    personal eu voiam o chestie in Google+ si cam la 3 luni dupa acel email au implementat-o… nu stiu daca se datoreaza emailului meu, poate a fost ceruta facilitatea respectiva si de altii… important este ca s-a rezolvat

  2. Cel mai probabil le voi trimite articolul 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *