The Internship & LoveBrands

The Internship

Saptamana trecuta am fost cu colegii la o comedie usoara, de vineri. Am ales The Internship. Pentru ca nu stiam foarte multe lucruri despre acest film (cine joaca, despre ce e vorba) simplul fapt ca e o comedie a fost suficient pentru a merge acolo.

Bun. Am ajuns la the Internship. Dupa ce a inceput si am mai citit 2-3 lucruri despre film am aflat ca este vorba de 2 oameni de vanzari care merg intr-un stagiu de internship la Google (nu are rost sa va povestesc filmul aici, sunt sigur ca gasiti pe IMDB toate detaliile). Filmul e foarte tare, multe discursuri de vanzare, multe glume; din 119 minute, mai mult de jumatate le petreci razand. Din acest punct de vedere recomand filmul cu mana pe inima. Daca ai avut o saptamana grea sau pur si simplu vrei sa vezi o comedie buna, The Internship e raspunsul.

Si totusi, am ramas uimit de alt lucru; nu de glume, nu de discursuri ci de film in sine. Nu este o comedie in care exista si plasare de produse. Din contra; sunt 119 minute de plasare de produse Google asezonat cu cateva glume si replici haioase. Este un film in care vezi toate produsele Google: incepand de la GMail, Chrome pana la Nexus S sau ChromeBook. Toate apar in film, nimic nu este ratat. Sunt prezentate peste 30 de produse Google; nu le-am numarat, dar promit ca la urmatoarea vizionare o sa le numar :)

Chiar daca am platit pentru un spot publicitar de 119 minute cu produsele Google nu am regretat. De ce? Pentru ca Google este pentru mine un lovebrand. Este un brand pentru care sunt dispus sa il las sa imi invadeze timpul liber, un brand pentru care sunt dispus sa platesc pentru a vedea cum isi promoveaza produsele (in speta, The Internship).

Un lovebrand ajunge la acest statut si cand face lucruri out of the box. Google a investit in acest film 60 de milioane de dolari. O suma destul de mare pentru o actiune de PR. O suma infima pentru rezultatele pe termen lung pe care acest brand le va avea in mintea consumatorilor sau viitorilor consumatori a produselor Google.

 

Leave a Reply