Posted on 1 Comment

Facebook, SpeedVet si minunile de Craciun

Facebook e locul in care toata lumea vrea sa fie. De ce? Pentru ca e cool sa fii acolo spun unii, altii sunt aici pentru a vinde, altii pentru SEO sau doar pentru prezenta pe un alt canal de comunicare. De Craciun Facebook-ul a fost locul perfect pentru a cersi likeuri. Reteta e simpla: alegi o cauza si ceri un like si spui ca oferi x lei pentru likeul respectiv. Cam ne-a fortat mana si nici nu mi s-a parut a fi elegant.

Si totusi, Facebook nu se rezuma doar la asta. Esti prezent aici dar mai trebuie sa te promovezi. Unii alearga dupa likeuri mai ceva ca dupa vanzari altii gasesc metode alternative de promovare si de a oferi ceva si comunitatii. Cu toate astea nu esti intre ciocan si nicovala. Trebuie doar sa privesti altfel lucrurile; un like nu inseamna doar o persoana care este atinsa de mesajul organizatiei tale ci reprezinta mai mult- un membru (important) al comunitatii tale.

La aceasta concluzie (inteleapta) a ajuns si o clinica veterinara din Rahova, SpeedVet. Ok, avem un numar de likeuri stranse dupa o campanie de Facebook Likes dar a venit si vremea sa dam inapoi comunitatii create. Statusurile, videoclipurile si imaginile nu sunt de ajuns.

Intr-o zi un catel ratacit a ajuns la clinica si au decis sa ajute la gasirea stapanilor. Au adaugat o poza pe Facebook si noi, WebDigital, am promovat acest status prin Sponsored Stories. Nu am mai indemnat oamenii sa dea like, nu le-am spus nimic despre SpeedVet ci doar am promovat povestea acestui catel care se pierduse.

Rezultatele au fost spectaculoase: 106 share, 24 de likeuri si 14 comentarii la post. Aproape 500 de likeuri pe pagina in doar 5 zile cu o suma infima investita in promovare. Si cel mai important, catelul si-a gasit stapanii chiar in ziua de Craciun. Asta da minune de Craciun!

Iata ca Facebook-ul poate face si minuni. Felicitari SpeedVet, comunitatii de pe Facebook a cartierului Rahova si tuturor celor care au dat mai departe mesajul lor. 🙂 Deci se poate face CSR si fara sa cersesti dupa likeuri, da?

Eu sunt 

Performance Manager @Kubis Interactive / 5 ani de experiență în marketing online și pay per click marketing.
Am investit bugete de peste 1 milion de euro în campanii PPC, pentru aproximativ 150 de clienți din peste 100 de domenii diferite de activitate

1 thought on “Facebook, SpeedVet si minunile de Craciun

  1. […] numai ce văd un trackback de la Dragoș, în care menționează o postare de-a mea în contextul unei fapte bune făcută de cei de la… ați ghicit, SpeedVet. Am rămas cu gura căscată, vă dați […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *