Posted on Leave a comment

Salvare pentru SMURD – E viral sau nu?

Nu mai cred in cauze. Sunt moarte si ingropate si au efect 0 (zero). Daca aderi la o cauza nu presupune nimic mai mult decat simpla actiune de a da un click undeva.

Ai spune ca subiectul salvarii SMURD este o cauza. Nici pe departe. Este mai degraba o manifestare impotriva celor intamplate doctorului Raed Arafat si din perspectiva comunicationala, un subiect cu un grad ridicat de viralitate.

In ultimele doua zile au aparut foarte multe poze cu mesaje de sustinere pentru Raed Arafat, eventuri la care erai chemat sa protestezi, pagini la care sa dai like si bineinteles, cauze la care sa aderi. Intact insa a facut un lucru interesant si destul de simplu. A creat un singur canal, o singura voce si si-a indreptat toata atentia si eforturile de promovare catre acel canal. O campanie, un singur canal in care iti era ceruta o actiune. Nu comentarii la fiecare articol, posturi pe forumuri, likeuri si attending-uri peste tot, etc. A creat o pagina de Facebook care a adunat peste 100.000 de fani in mai putin de 24 de ore.

Si ma intreb, oare proiectul Intact este viral? Pagina Salvare pentru SMURD indeplineste toate conditiile pentru a fi viral: este un subiect de interes, controversat chiar emotional. Doar n-are sex si nu e funny.

Insa un proiect ce vine si este promovat in media traditionala (TV, print, radio, etc) poate fi considerat viral pe online? A adunat peste 100.000 de fani dar ar fi adunat atatea likeuri daca era rostogolit doar in online? Tu ce zici?

Eu sunt 

Performance Manager @Kubis Interactive / 5 ani de experiență în marketing online și pay per click marketing.
Am investit bugete de peste 1 milion de euro în campanii PPC, pentru aproximativ 150 de clienți din peste 100 de domenii diferite de activitate

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *